Drukuj przepis

Panna cotta z mango


Panna cotta to wg mnie jeden z prostszych deserów w dodatku niepochłaniającego zbyt dużo czasu innymi słowy deser idealny na niedzielę. Ja już mam gotową a przygotowanie dla nas 3 szt zajęło mi ok 15 minut.



Składniki :
  • puszka owoców mango w zalewie
  • mleko
  • śmietana słodka 30%
  • żelatyna
Proporcje na 1 szt deseru :
  • 50 ml soku z zalewy mango
  • 50 ml mleka
  • 50 ml śmietany
  • płaska łyżeczka żelatyny
Przygotowanie :
Wszystkie powyższe ilości składników pomnożone przez ilość porcji które chcę przygotować  wlewam do rondla dosypując odpowiednią ilość żelatyny i tylko lekko podgrzewając mieszam aż do całkowitego rozpuszczenia żelatyny. Po wystudzeniu przelewam do kształtnych miseczek i wstawiam do lodówki na ok 2h. Aby wyjąć gotową panna cottę z miseczek wystarczy na chwilę wstawić miseczkę do ciepłej wody a następnie przewrócić na talerzyk. Podałem z pokrojonymi owocami mango z puszki i wiórkami czekolady.

Panna cotta z mango szybki deser na niedzielę blog roku 2014 mechanik wkuchni

1 komentarz: