Drukuj przepis

Zapiekanka z tuńczykiem


Nie będę ukrywał że jest to przepis stworzony specjalnie pod konkurs. Może mi nie uwierzycie ale  nawet przez myśl mi nie przeszło że ta zapiekanka może wyjść tak smacznie. Po prostu postanowiłem coś wymyślić i wg mnie się udało, jak Wy sądzicie ?



Składniki :
  • puszka tuńczyka w oleju 
  • 1 nieduża cukinia
  • 100 g kaszy jaglanej
  • 2 jajka
  • sól, pieprz
  • odrobina masła
Przygotowanie :
Cukinię oczyszczam z miąższu pestkowego i ścieram na tarce na grubych oczkach, tuńczyka pozbawiam nadmiaru oleju a kaszę jaglaną gotuję zgodnie z opisem na opakowaniu.
Dodaję jajka, mieszam wszystko doprawiając solą i pieprzem. Wymieszanymi składnikami napełniam kokilki wysmarowane masłem i zapiekam ok 20 minut w 230oC.

Zapiekanka z tuńczykiem Mechanik w kuchni tuńczyk w sosie słonecznikowym Princes konkurs

Zapiekanka z tuńczykiem Mechanik w kuchni princes konkurs Tesco kasza jaglana

Zapiekanka z tuńczykiem Mechanik w kuchni danie konkursowe kreatywność w kuchni facet

Zapiekanka z tuńczykiem cukinią kaszą jaglaną i jajkiem Mechanik w kuchni

1 komentarz: