Drukuj przepis

Sałatka z brokułem


Banalna w wykonaniu a zarazem smaczna sałatka, sałatka z brokułem.



Składniki :
  • 1 brokuł
  • 100 g makaronu nitki TAO TAO
  • 2 łyżki majonezu
  • 1 łyżka jogurtu
Przygotowanie :
Brokuł rozdrabniam na nieduże różyczki ( te większe przecinam na pół ) i wrzucam do osolonego wrzątku gotuję 5-6 minut. Gotowy wyciągam na cedzak i przelewam zimną wodą. Makaron Tao Tao zalewam w misce wrzątkiem na ok 3-4 minuty i przełożony do cedzaka również przelewam zimną wodą po czym wyciągam na deskę i kroję na krótkie nitki. Majonez mieszam z jogurtem.
Brokuł, makaron i sos majonezowo - jogurtowy  mieszam ze sobą i schładzam w lodówce.

Sałatka z brokułem Mechanik w kuchni makaron Tao Tao

Sałatka z brokułem Mechanik w kuchni sos jogurtowy makaron tao tao

Sałatka z brokułem Mechanik w kuchni szybka sałatka błyskawiczna na przyjęcie niespodziwewane goście

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz