Drukuj przepis

Deser brzoskwiniowy


Szybki a zarazem przepyszny deser brzoskwiniowy i nie pytajcie ile on ma kalorii bo i tak od czasu do czasu trzeba wrzucić na luz :)



Składniki :
  • 300 ml śmietany kremówki
  • opakowanie serka mascarpone
  • 2 łyżeczki cukru pudru
  • brzoskwinie w puszce
  • kilka herbatników
Przygotowanie :

Zobacz krótki film z przygotowania.



Deser brzoskwiniowy brzoskwinie bita śmietana serek mascarpone czekolada ciastka na  słodko dessert peach peaches whipped cream mascarpone cheese chocolate cookies sweet dla dzieci niedziela


4 komentarze:

  1. Co się stało z facebookiem. Obserwowałam Cię, a teraz mi się nie pojawiasz? Ja na co dzień gotuję z aplikacją www.kcalmar.com teraz, ale lubiłam Twoje pomysły!:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nadmiar polubień innych stron i FB zaczął filtrować powiadomienia.
      Miałem kiedyś podobnie i po "odlubeniu" tych mniej ciekawych wszystko wróciło do normy :)

      Usuń